Vyhledat termín
Informace
Napište nám
RSS kanál
cs | en




M6293 - Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise

Kategorie: Microsoft Windows 7 - Podpora koncových stanic
Počet dnů: 3
Základní cena (bez DPH): 12 990 Kč
Cena s 21% DPH: 15 718 Kč
Literatura:
studijní materiály firmy Microsoft zahrnuty v ceně kurzu
Věrnostní program: 32 kB více informací

Kurz je určen pro IT profesionály (se zkušeností s Windows XP/Windows Vista), kteří jsou v organizaci zodpovědní za podporu a řešení problémů nasazení Windows 7 v síťovém prostředí Windows Server 2008 R2.

Termín Verze Doba Akce bez DPH s DPH   Poznámka
dohodou  12 990 Kč 15 718 Kč Rezervovat studijní materiály firmy Microsoft zahrnuty v ceně kurzu

Délka kurzu

3 dny (21 vyučovacích hodin)

Požadované znalosti

Předpokladem účasti na kurzu jsou znalosti instalace PC, přehled o TCP/IP, předchozích verzích Windows a znalosti nasazení Windows 7 na úrovni absolvování kurzů M6292: Installing and Configuring Windows 7 Client a Windows Server 2008 na úrovni M6420: Fundamentals of Windows Server 2008.

Certifikace

Kurz je součástí přípravy na certifikační zkoušku Exam 70-685(EDST). Po absolvování kurzu získáte oficiální certifikát firmy Microsoft platný pro Českou republiku.

Témata

  • Implementing a Troubleshooting Methodology - steps involved in establishing and using a typical troubleshooting methodology.
  • Troubleshooting Startup Issues - recovery tools to troubleshoot: startup problems,startup settings,operating system services.
  • Using Group Policy to Centralize Configuration - Group Policy application, steps to troubleshoot both client configuration failures and GPO application issues.
  • Troubleshooting Hardware Device, Device Driver, and Performance Issues - and configure performance options, monitor reliability and performance of Windows 7 computers.
  • Troubleshooting Network Connectivity Issues - steps to determine the network configuration of client computers, and then to troubleshoot network connections.
  • Troubleshooting Remote Connectivity Issues - virtual private network (VPN) connections, use Remote Desktop and Remote Assistance, Network Access Protection (NAP) and DirectAccess issues.
  • Troubleshooting Logon and Resource Access Issues.
  • Troubleshooting Security Issues - EFS, BitLocker, and file permissions.
  • Troubleshooting Operating System and Application Issues.

Literatura

Výuka probíhá podle originálních anglických studijních materiálů společnosti Microsoft

Originální osnovy kurzu: naleznete pod tímto odkazem




Kontakt

Organizace školení
Hana Kukalová, tel.: 221 503 503, kukalova@computerhelp.cz

© COMPUTER HELP, spol. s r. o. Blanická 16, Praha 2, tel.: 221 503 111