Vzdělávejte své zaměstnance z projektu NPO – „DIGI pro firmu“ od MPSV na podporu firemního vzdělávání zaměstnanců v oblasti digitálních dovedností v IT a Průmyslu 4.0.
Termín projektu: duben 2024 – září 2025
Alokované finance: 2,1 mld Kč
Pojďte do toho s COMPUTER HELP!
Máme více jak 30 let zkušeností v oblasti vzdělávání.
Sestavíme Vám vzdělávací akce od začátku až do konce.
Připravíme a dodáme podklady dle požadavků NPO.
Formy podpory:
Kurzy digitálního vzdělávání – COMPUTER HELP pro vás zajistí Můžete si vybrat, zda budete chtít kurz distanční formou nebo prezenční formou v našem školicím středisku či ve vaší firmě.
Rekvalifikace
Projekt určen pro:
Firmy
OSVČ v postavení člena statutárního orgánu právnické osoby s uzavřenou smlouvou o výkonu funkce
Mzdový příspěvek: 272,13 Kč na osobohodinu (v přepočtu na délku 60 minut výuky).
Příspěvek na vzdělávání: 263,98 Kč na osobohodinu.
Příspěvek na 1 účastníka vzdělávací aktivity
Příspěvek na mzdu
Příspěvek na vzdělávání
Minimální délka vzdělávání 16 hod. / 2 dny
4 354,08 Kč
4 223,68 Kč
Maximální délka vzdělávání 80 hod. / 10 dnů
21 770,40 Kč
21 118,40 Kč
Délka vzdělávací aktivity, povinná účast a poskytnutí příspěvku:
Minimálně 16 hodin vzdělávání pro 1 účastníka.
Maximálně 80 hodin vzdělávání pro 1 účastníka.
Minimální povinná účast 80 % z celkového rozsahu hodin výuky.
Do doby vzdělávání se nezapočítává přestávka na jídlo a oddech (v minimálním rozsahu 30 minut) poskytnutá podle § 88 zákoníku práce a další přestávky trvající 15 minut a více.
Maximálně 15 účastníků vzdělávací aktivity v jednom běhu z jedné firmy.
Vzdělávání může probíhat prezenční nebo distanční formou.
Schvalovací proces realizuje ÚP ČR pro daný region.
Podpora bude poskytnuta a proplácena ex-post (po skončení) na základě dokladů předložených žadatelem.
Podpora naplňuje znaky veřejné podpory a bude poskytována v režimu de minimis. tj. podpora nesmí přesáhnout spolu s ostatními podporami „de minimis“ poskytnutými jednomu příjemci za předchozích 3 let částku 200 000 EUR.
Žadatel je povinen vytvořit a realizovat VA podle „Plánu harmonogramu vzdělávací aktivity“ (formulář je k dispozici v Aplikaci). Případné změny v harmonogramu v průběhu VA musí být hlášeny nejpozději tři pracovní dny písemně předem (e-mailem, datovou schránkou); informace o neočekávané skutečnosti mohou být nahlášeny nejprve telefonicky a následně zaslány písemně.
Žadatel má povinnost uchovávat a archivovat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím příspěvku a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České republiky, a to nejméně po dobu 10 let, přičemž lhůta 10 let se počítá od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž byl zaměstnavateli vyplacen příspěvek.